Miley vill bli Justins mentor

| Postat i: Allmänt
0
Miley Cyrus, 20, är bara ett år äldre än koll
egan Justin Bieber, 19, men ändå är hon fast besluten att hon skulle bli hans perfekta mentor. "Jag är redan hans mentor på sätt och vis. Jag har redan gjort det här länge, och jag har förändrats, och jag tror inte riktigt han har gjort det än", sade hon i en intervju med Rolling Stone.

Miley anser att Justin har en lång väg att gå innan han är en fullfjädrad artist. "Han försöker hårt. Jag vill bara inte se honom fucka upp, så att folk börjar tro att han är Vanilla Ice. Jag säger det till honom också", fortsatte hon. Miley säger även att hon tror att det är för att han är kille, att han därför också mognar långsammare. 
 
                                                   /FANNY
 
 
 
 
Hittills till Miley vill bli Justins mentor





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: