Brasilien-Natten

| Postat i: Allmänt
1
Tror inte alls på detta men tjejen blev intervijuad och då sa hon detta!
 
Förra veckan läckte en video ut på nätet där Justin Bieber sågs sova, medan en kvinna filmade honom. Nu har kvinnan, som heter Tati Neves, talat ut i Globo TV om deras natt tillsammans.

När hon fick frågan om huruvida de kysstes eller ej, svarade hon: "Vad tror du? Om jag sov i samma sovrum som honom, bara vi två?". Hon hintade också flera gånger om att de hade sex, och säger att hon spelade in filmen för att skicka till en vän. Tati Neves jobbar till vardags som nakenmodell.
 
 
 
 
 
FANNY
Hittills till Brasilien-Natten


MBS

Hej! Jag har skapat ett projekt på tumblr för alla beliebers som har en "story" om hur Justin har hjälpt dem, räddat dem eller hur det blev så att de blev just beliebers och nu behöver jag DIN hjälp för att få det här projektet att lyckas. Jag skulle verkligen verkligen älska om du skulle kunna dela detta vidare på twitter, instagram eller facebook för jag tror att om många får veta om det här projektet så kan det bli riktigt bra! Om du bestämmer dig för att hjälpa dig så sänder jag dig nu tusen tack, detta betyder mycket!

http://projectmbs.tumblr.com


URL: http://projectmbs.tumblr.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: